Saturday, 17 March 2012

kenduri kawin Aida & Syam

pergh!!! penat semalam tak hilang lagi . mau taknya . lama gila aku kat kenduri kawan mak cik semalam . dtg pukul 11 lebih balik pukul 4 lebih . balik lambat bukannya apa . pengantin tak bagi balik . alamak!! bila aku dapat tido ni (ayat aku dalam hati semalam) . tapi, serius la aku cakap memang penat gila . lagi satu aku kat kenduri tu da macam dari family situ da . mana taknya aku la yang g hantar payung kat pengantin lelaki , aku la yang bagi beg kat kawan-kawan pengantin . erm .... penat,penat,penat ...mak cik aku ?? dah tentulah dia jadi pengapit . ngan mamat hensem . best la dia dapat makan dengan pengantin . yang aku pulak makan sorang-sorang je . pecah rekod tau aku g kenduri makan sorang-sorang . ni lah antara gambar-gambar yang ada ....
nie gambar masa akad nikah , nak ikut sangat , ni lah jadinya . nangis dan tidur

nie lah pengantinnya yang tak bagi aku ngan mak cik aku balik
hahaha .. baju coklat tu lah mak cik aku . "cik,pengapit tak boleh tidur lah "
haha , nampak tak ?? best kan dorang ... muka nampak menganjing je kat aku yang tengah memoyo kan diri sorang-sorang


Monday, 12 March 2012

i love her style

i like her style
styles are glad to be followed by youth today, including me

she is very pretty with a distinctive style