Friday, 30 December 2011

MALU SANGAT

assalamualaikum sume ... hye ... hah !! kali aku nak cite kan sal aku lak ... saje je ... bb da xde cite da ... huhu ... ok2 , aku xmo buang mase ... nak d jadikn cite , td aku g la kenduri kawin at KERATONG 1 , umah kawan aku ... xtau la sape yg kawin , kot abg dye la kot ... aku juz dtg makan n slm tuan umah tros balik ... nmpk sgt cam tetamu yg xdiundang ... huhuhu ... yg aku nak fokus kn nie sal aku ... punye lah excited aku g kenduri 2 ngan kai baju cantik2 , siap berselendang bagai padan lak ngan kasot yg aku beli at SEGAMAT ri 2... kasut 2 dala btumit tinggi , tp xde la tinggi sgt ... yela walaupun kenduri 2 dekat je ngan umah aku , aku pakai la ... lau x baik aku xpayah beli kalau xpakai kn ?? tengah-tengah syok cover-cover jalan , smbil bwk makanan n minuman , TIBE-TIBE aku bley plak terpeleot ... nasib baik la aku xjatuh tersungkur n sgala mknan n minuman aku jatuh atas aku ... kalau x lagi la malu aku ... sdg kn trepeleot 2 p0on aku da cukup malu sangat-sangat ... dala ramai giler orang yang pandang ... ya allah ... betul-betul keadaan 2 menduga aku ... yg angah da cyap gelak-gelak kn aku da ... aku ape lg ... merah la muka aku tahan malu , pas2 aku wat xtau je ... malas nak layan malu aku ... aku wat cam xde pape blaku je ... aku cepat-cepat makan , basoh tgn , g salam tuan umah pas2 aku tros balik ... xmo da wat malu agy ... sampai je at umah aku ngan angah gelak-gelak je cite sal aku jatuh td ... aisyemen ... mmg lawak giler la ... pas nie kompem aku ase malas nak g kenduri da ... hahahaha ....

No comments:

Post a Comment