Friday 3 February 2012

WE ARE THE WINNER

akhirnya , aku da bukti kan yang aku boleh main walaupun da 5 tahun aku tinggal kan permainan bola      tampar . sekarang aku n group aku da menang walaupun hanya dapat tempat kedua . tapi tak sia-sia pengorbanan kitorang . masing-masing muka da terbakar sebab berjemur 2 hari kat tengah-tengah panas .itu tak jadi masalah untuk kitorang sebab yang penting kitorang dah menang . dan kitorang da jalankan tanggungjawab kitorang untuk sekolah . and the most importang en.ramesh dah tak marah-marahkan kitorang lagi . hehehe . kalau tak habis semua kene marah dengan dia . macam-macam keluar dari mulut dia (yang sepatutnya tau bukan sebaliknya) . apa-apa hal pun aku nak ucapkan terima kasih kat en.ramesh sebab bagi aku peluang untuk main bola tampar bawah latihan dia . dan tak lupa terima kasih untuk adik-adik yang satu pasukan dengan aku yang dah banyak bagi kerjasama . thanks so much . i love u all .  SEMSHAH !! PEACE YO !!
                    
SEMSHAH BOLEH !!!

WE ARE THE WINNER !!!


                      
SEMSHAH CEMERLANG , GEMILANG , TERBILANG
HU HAH !!
SEMSHAH KU SAYANG OH SEMSHAH KU SAYANG
MUAH-MUAH !!



No comments:

Post a Comment