Tuesday, 4 June 2013

i hate this part

assalamualaikum .
hye , hari ni dah 4hb jun . thats mean dah hampir 2 minggu lebih aku tinggalkan kolej aku . rindunya kat budak-II kolej . rindu sangat-II . lepas aku balik dari kolej jugalah berlakunya peperangan antara aku dengan dia . WT* . weh , aku tak naklah yang bukan-II berlaku . macam kau cakap jugaklah tak naklah hubungan kita separuh jalan .

tapi , apakan daya , bukan kehendak kita . aku tahu kita dah cuba yang terbaik . akhirnya aku melafazkan kata-II yang tak sepatutnya aku lafazkan . YA ALLAH ! hana , apa yang dah kau lakukan . hampir seminggu aku dengan dia tak sms atau bergayut . sakitnya hati ni . bila dia nak call aku ?? kata after seminggu . tapi ni dah lebih seminggu . *hah ! kn . mulalah nak gila talah cik hana oi . padan muka kau ! setepek kena . haha .

ni tak boleh jadi , aku kene mintak kepastian yang sebenar-benarnya . semalam tidur aku memang tak nyeyak . beberapa kali aku terjaga , dan 2 kali aku mimpikan dye . 2 mimpi yang berlainan tau . bukan mimpi yang bersambungan . ya allah , apa yang dah berlaku ni ? *itulah , masa marah , tak nak fikir masak-II . ikut hati je tahu . sekarang , bila dah jadi macam ni , baru kau tahu langit tu tinggi ke rendah ???

to : MUHAMMAD NAZREN BIN RAZALI . hana minta maaf sangat-II . hana tahu salah hana . sekarang hana da sedar , hana memang tak boleh dan takkan boleh hidup tanpa ayien . banyak kenangan dah kita cipta . memang tak semudah tu hana nak lupakan . harap ayien maafkan hana dengan seikhlas hati ayien . hana sayang ayien sangat-II .

No comments:

Post a Comment