Sunday 1 April 2012

ni je yang mampu aku tolong

bila apa yang kita sayang dah hilang depan mata baru la nak menangis. itu kenyataan . tak kira lah sama ada lelaki ataupun perempuan . jangan nak pertikaikan yang lelaki takkan pernah alami semua tu. sekaranag kawan aku dah alami semua tu . hah!! baru lah sekarang "kau lah sumber ilhamku" , "kaulah ratu hatiku" , "jangan tinggal daku" . bunyi macam hampeh kan . dulu mase couple , bukan main lagi buat bodoh je , marah tanpa sebab , tuduh macam-macam sedangkan semua tu tak betul . tapi sekarang , walaupun tengah merana dengan kehilangan sesorang , still lagi nak wat benda yang sama . dah-dah lah wahai kaum adam . tolonglah hormati kaum hawa yang lemah . janganlah hancurkan hati kami . (penuh drama).

tapi , serius memang aku kata, aku kesian sangat dengan member aku yang dikenali dengan NAI & NFS . sory ok aku mention name korang . aku bukan ape , korang dua-dua kawan aku . aku tak nak sebelahkan sape-sape . apa yang aku dengar dari NAI mmg slh NFS . yela , orang tu punya sayang kat dia , boleh pula dia buat macam-macam. ok , maybe aku tak ada dekat dengan dorang , so aku tak tahu apa yang berlaku sebenarnya . tapi aku harap sangat yang apa yang berlaku sekarang ni takkan berulang kembali . aku kesian at NAI & NFS . sangat . aku sayang korang sangat . kalau boleh aku tak nak salah sorang daripada korang ada yang nak berdendam . nanti lain pula jadi nya .

to NFS: pliz lepaskan dia dengan hati yang rela n pliz doa kn kebahagiaan dunia akhirat dia . ni jalan yang kau pilih , so kau tanggung lah sendiri . jangan nak salahkan orang lain atas kesilapan diri sendiri

to NAI: hana sentiasa sokong dengan keputusan NAI. hana akan doakn apa yang NAI buat . jangan peduli sangat kepala NFS . dia tengah serabut . apa yang penting kehidupan diri sendiri . biarkan apa orang lain cakap . dorang takkan faham apa yang kita rasa .

No comments:

Post a Comment