Thursday, 2 May 2013

janji ditepati ~~

assalamualaikum
salam satu malaysia . amboi , mentang-mentang dah nak pilihan raya , pula tu kena dengan tarikh lahir aku , pergghh ! memang class gua cakap lu . wait-II . WTF ( Wa Tak Faham ) apa yang aku cuba karutkan ni ? ya Allah , HANALASARA RUZANE , please wake up . sedarkan diri . tajuk kali ni tak ada kene mengena dengan pilihan raya yang akan datang tahu tak ? "TAHU" - jawab sendiri - . sengal ~~
okay . berbalik kepada topik asal . aku sebenarnya nak tunaikan janji aku yang tajuk lepas nak masukkan gambar yang tak lepas-II gara-II line lembab . hah ! " ini kali lah " aku tunaikan janji yang tepat . TERIMALAH PERSEMBAHAN DARI AKU !!!!

 






ragam setiap pagi

 happy together at Tasik Kelana Jaya , depan kolej
jalan-II kat Times Square

hah ! puas hati ? kan aku dah bagitahu . janji ditepati punyalah . hope aku dah tak ada hutang apa-II da tau ? 0 - 0 tau ?? thanks . aku tahu korang memang baik . sebab tu aku masih di sini . baiklah , aku pun dah tunaikan , so , tibalah masa untuk aku melabuhkan tirai malam aku kat sini . sampai ketemu lagi ya . bubye . adios amigos ~~


No comments:

Post a Comment