Wednesday 3 April 2013

im coming home !

~ ketibaan tuan blog ini , dengan rasminya pembukaan post baru bagi tahun 2013 ~
krik~krik~krik~

hye , assalamualaikum . aduh . makin bersawang aku punya blog nie . maaflah kalau blog nie buat korang tak lalu nak masuk . hah ! jangan lari dulu . aku da kemas dah blog ni . khas untuk korang . haha . sorry , im very buzy lately . lepas habis belajar STPM , sambung plak kursus bahasa inggeris kat Kelana Jaya . itu yang membuatkan aku makin buzy tu .

tapi , buzy-II aku pun berisi tau . hah ! selama aku kat sini , macam-II memory yang ada . seronok + happy gila . sampai tahap tak ingat dunia . haha . betapa bahagianya aku disaat ini . apa ?? nak bukti ?? aishh ! ni yang gua bengang ni . panas je gua bila gua cakap orang tak nak percaya . nah !! hambek la gambar ni . tengoklah puas-II .

hak ela ~ tak boleh la pula nak upload gambarnya . tak apa . banyak lagi masa kita boleh bertemu mesra untuk membuktikan kebenaran kata-II aku . haha . time tu hangpa janganlah nak jelous pula ye ? hehe .

baiklah . masa beta sudah terhad untuk mengUPDATE blog ni . i hope , this blog may make your heart be excited to read all my topics . okay ~ adios amigos !





No comments:

Post a Comment