Sunday 6 May 2012

hadiah hari jadi yang tak diduga

hyep . hari ni aku update blog lagi . hehehe . semalam tak sempat nak cerita apa yang berlaku at birthday girl ----> aku la tu . sakai amat aku . walaupun aku tak dapat apa-apa present dari sesiapa tapi aku bersyukur sangat sebab ada juga yang ingat birthday aku . orang first ibu , abah and adik-adik . angah tak sempat sebab ada kat langkawi tapi dia ada hantar kek . angah memang macam tu . tahun lepas dia bagi coklat . i love you so much darling . orang kedua of course la my special boy MUHAMMAD NAZREN BIN RAZALI . pastu diikuti kawan-kawan yang sent msg at aku sama ada at no maxis ataupun digi . dan juga kawan-kawan yang wish at mukabuku . ramai amat . adalah sampai 100 orang . ok lah tu kan . daripada tak ada . 

itu belum lagi dari orang yang aku tak sangka-sangka . dalam pukul 3 lebih macam tulah , aku tengah kusyuk buat assignment yang tak siap-siap , tiba-tiba fon aku bunyi . trrrettttt....treettt... nama "mama"(bakal mak mentua) naik . ades . kenapa pula . aku pun jawab . tiba-tiba dia nyanyi lagu "happy birthday to you".
 pergghhh !! memang tersentak aku time tu . tak mampu nak kata apa-apa. aku just gelak . pastu adalah wish mama yang aku rasa happy semacam . #1. semoga dipanjangkan umur #2 semoga dimurahkan rezeki #3 semoga diberi jodoh dengan anak mama (ayien) #4 semoga menjadi isteri yang solehah dan #5 semoga menjadi menantu yang baik . terhenti kejap jantung aku . hahaha . bukan apa , aku tak sangka mama akan cakap macam tu . alhamdulillah sekarang aku tahu hubungan aku dengan dia direstui . aku tak sangka hadiah tu yang aku dapat . thanks mama sebab restu hubungan hana dengan anak mama . hana akan ingat kata-kata mama semalam . 

i love u all yang wish birthday aku semalam . especially my beloved ibu MASTURA BT ARIS , abah RUZANE BIN MOHD RAWI , my siblings , my AYIEN , my MAMA n my friends , i love you all . mmmmuuuaaahhhh!!!!

No comments:

Post a Comment